hatade fula lista

Kategori: Fanny

ALLMÄNT

Vad heter du? Fanny
Vart bor du? Vällingby och Bromsten
Trivs du där? Jadå
Brukar du läsa horoskop? Standard!
Har du körkort? Nope
Vad spenderar du dina pengar på? Smink, kläder, bara onödiga saker & fika haha.
Antal kuddar i sängen? 3 eller 4
Kan du baka bullar? Om jag har recept hehe.
Bläck eller blyerts? Helst bläck, men det är jobbigt om man skriver fel...
Mc donald's eller burger king? Donken!
Är du allergisk mot något? Aa, gräs, pollen, en del frukter och en del djur och typ lite sånt haha..
Äger du ett busskort? Si señorita.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön!
Hur ser du ut idag? Jeans, linne, mjukiströja, knappt något smink och kaos frilla haha
Vad såg du senast på tv? Big Brother
Hur svarar du i telefonen? Hallå
Vem ringde dig senast? Stifler
Vad sa den som ringde? Frågade vart jag var hahah :)
Sov du ensam inatt? yes

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta : Ingen aning
Fick dig att gråta: Typ vinden haha eller nej en film igår :')
Du gick på stan med: Mor eller Frida
Skickade ett e-mail till dig: Mor eller facebook.


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja
Drömt något och så har de hänt nästa dag? Ingen aning
Tar du droger? Nej absolut inte.
Vilka kläder sover du i?  Trosor
Vart vill du gifta dig? Får se i framtiden
Har du varit kär? Aldrig på riktigt, ni fattar vad jag menar haha :P
Kör du bil? Nej
Har du ett jobb? Nope
Gillar du att ha folk omkring dig? Oftast

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? ja
Är du ensam nu? I vardagsrummet ja, men inte hemma.
Låtar som fastnar i ditt huvud: Amy Dimonds fula låtar
Vill du gifta dig? Får se
Vill du ha barn? Det måste kännas rätt, så vet inte i dagsläget.

FAVORIT

Rum i huset? Mitt/Vardagsrummet
Typ av musik? Galet blandat
Månad? Juni, Juli, Augusti


DE SENASTE 48 TIMMARNA


Gråtit? Ja
Köpt någonting? Ja
Varit sjuk? Ja
Sjungit? Ja
Sagt "jag älskar dig"? Nej
Velat säga till någon att du älskar hon/han? Nej
Träffat nån ny person? Japp
Saknat någon? Ja
Kysst någon? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Haft sex med någon? Nej

BRUKAR DU

Sova - Ja
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Röka - Nej, brukar inte
Snusa - Nej usch
Skada dig - Nej
Klä dig i svart - Ibland
Lita på folk - En del

ÄR DU


Snäll? - När jag känner för det aa :)
Snygg? - Får du avgöra
Söt? - Samma svar som på frågan över :)
Kort? - Lite
Klantig? - Inte så

SENASTE


Låt du hörde: Birdy - Skinny Love.
Film du såg: Defenetly, maby. Men såg bara typ en kvart av den. Men annars typ Mean Grils.

Bara för att jag hatar sånna här listor så otroligt mycket när folk lägger upp dom så gör jag en själv bara för att jävlas haha :)
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Ego Gril riktigt bra bok faktiskt! Godnatt :)

Update: Såg nu att en del svar på listan hade jag missat eller något. Så det var inte så att jag härmade dig Linnea, men det är iallafall fixat nu :)

Kommentarer

  • Irriterad läsare säger:

    ehh skämtar du eller?? du röker visst..lek inte snäll flicka

    2011-05-26 | 21:53:49

Kommentera inlägget här: