vårfest

Kategori: Fanny

Har haft sjukt roligt ikväll. Men det började lite segt då vi skulle dekorera hela matsalen, men sedan när vi skulle servera blev det helt okej för då hade man iallafall något att göra.

Sedan när alla hade ätit och vi var klara var det dans. Vi åttor fick egentligen inte vara där men Maria bjöd in mig haha. Så vi dansade i typ 2 timmar. Det var super kul och alla säppte verkligen loss. Galet! Och alla nior är otroligt sköna så det var ju chill. Men när det var typ 20 minuter kvar fick jag inte vara kvar för jävla cp lärarna, så då fick jag dra. Men det gjorde inte mig så mycket, för det var galet kul.

Nu sitter jag och snackar mde Frida i telefon har snackat med henne i typ 40 minuter. Och ska snart duscha för det var så sjukt jävla varmt där. Det såg ut som att någon hade hällt en hink vatten över oss :p Då förstår ni ur svettigt det var, så en dusch är väldigt välbehövligt.


Rätt fin bild Frida tog på mig påväg till balen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: