idag är jossis födelsedag, hurra hurra hurra!

Kategori: Fanny

Efter skolan tuggade jah och Tecia betong i Vällingby. Vi kollade på jacka till mig, provade en HellyHansen som jag kanske ska köpa om jag itne köper en TheNorthFace, Det är jätteskön, HH asså, men jag ska prova den andra någon dag och se hur den är. 
Sedan fikade vi och snackade massa, as cozy! Har inte tjillat med Taci sen typ december förrförra året, haha skoja men på länge iallfall.

När jag kom hem pluggade jag i typ 40 minuter, åt och nu chillar jag vid datorn. Ska nog duscha snart :)))


Grattis på födelsedagen finis!!!! Love you<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hihih tack för du tog den sötaste bilden! Haha men loveu2<3333

    2011-10-17 | 22:21:46
  • Tecia säger:

    hahahhaha jag vet!! efterbliven <3

    2011-10-18 | 22:49:19

Kommentera inlägget här: