gårdagens nrj var fett

Kategori: Fanny

Måste börja med att skriva att gårdagen var grym! Jag och frida åkte till Älvjö och gick på nrj experience, jag hade sjukt jävla kul och det tror jag Frida också hade. Vi dansade och bara körde galet. Tyvärr så spelade Rebecca och Friona klockan 1 och vi var tvugna och dra hem innan dess. Sjukt ofett!

Men idag var iallfall Moa hemma hos mig, började med att vi gick i centrum hela dagen och fikade med våra mammor och hade mysigt. Sedan drog vi hem och åt och chillade lite. Sedan vid 9 tiden åkte vi till Spåga och mötte Emma och Åsa. Som vi sedan mötte upp några fler med. Kvällen blev inte som tänkt men vi hade roligt ändå, det är ju huvudsaken.

Nu ska jag gå och lägga mig för ska på match imorgon klockan 11 och titta när mitt lag spelar, good luck girls :)))



Hade varit rätt fett att se detta! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: