hola chicos y chicas

Kategori: Fanny

Hej flickor och pojkar! Idag mår jag bra! Eller varför skriver jag det när jag inte ens gör det? Jag hostar fortfarande mycket och är allmänt trött. Jag vill gå och köpa en ny t-shirt så tror jag ska göra det idag, ta en sväng upp till centrum och sedan åka hem till pappa, (är hos mamma nu.)
Var typ bara det jag ville skriva, kan även skriva att det är sjukt snyggt med t-shirts med tryck, helst lite rockigt. Låter som Dessie nu, men det är ju sant! Haha, slänger in en grym låt jag såg på Tacimanacis nya blogg. HÄÄR KOMMER NI TILL DEN!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skulle jag kunna få lösenordet till Tecias blogg ?

    Tack på förhand! :) Älskar din blogg <3

    2011-09-14 | 17:52:09
  • taci säger:

    HAhah tack för den finafeta länken :)))))))

    2011-09-14 | 18:08:11

Kommentera inlägget här: