fuck this, inte värt att läsas.

Kategori: Fanny

Mämärämärärää orkar inte med livet just nu... Allting är bara skit och bajs! Eller inte riktigt allt, men det som suger tar över lyckligheten.. Varför är det så? Sitter och skriver med Albin, vi har så jävla torr humor. Typ om hur kända vi är och hur många aoutografer vi skrivit och jag vet inte vad.. Tror jag ska ta och kolla på lite RmM så kanske jag blir gladare. Inte för jag tror det.. Så kollar nog på One Tree Hill och gråter istället, känns lite mer depp! Men jag vill inte vara depp, jag vill vara glada Fanny. Hon som får alla att skratta och vara glad, så som förut..
Varför var livet så jävla lätt när man var liten. När mina föräldrar bodde tillsammans, hade för många kompisar för att ha tid med alla men man hann med ändå och ingen bråkade.. Idag är mina föräldrar skilda, jag hinner inte med mina kompisar, skolan eller träningar. Jag har ingen aning om vad jag gör när jag ska ha tid för allt det där. Jag sitter och googlar deppblogg för att hitta något som är mer depp att läsa än det jag skriver, hur patetiskt är inte de...?
Jag har förstört mina två bästa vänskaper under den senaste månaden. Visst jag har fått en sjukt bra ny vänskap, henne umås jag med ungefär varje dag och sen 2 till som jag umgås med typ varannan. Men dom där 2 jag förlorat känns förjävligt. Hur kan jag vara så dum som gör som jag gör..? Varför gör man så dumma saker i livet för? Jag ränker inte låta det dåliga ta över det bra i mitt liv så därför står jag upp och låtsas som ingenting men ibland är det  som ett överfullt glas, där vattnet står och rinner och allt bara rinner över. Även om allt det gamla vattnet byts ut mot det nya, finns det alltid kvar lite av det gamla längst botten. Och det är de som är det sämsta, att allt inte bara kan försvinna! Om jag kunde skulle jag vilja prova dö, se vilka som skulle sakna en och vilka som inte skulle bry sig. vilka som är äkta och vilka som är fejk. Och sedan komma tillbaka och kasta dom som inte brytt sig ett piss och bara ha kvar dom finaste. Men om jag hade kunnat göra det hade jag aldrig orkat se min mamma eller pappa, hur ledsna dom troligtvis skulle vara...
Nej fyfan vad har jag för tankar... Måste komma på positivare saker att tänka på, men det är svårt när man väl börjat med det dåliga.
Jag älskar mina vänner och min familj men ibland vill man bara försvinna från allt. Fuck this!

Kommentarer

  • Kajsa K säger:

    Jag läste texten ändå även fast det stod att det var inte värt att läsas mihihi..

    Finns stumpan & du ska inte ha en massa självmordstankar nu! <3

    2012-01-19 | 12:05:58

Kommentera inlägget här: