Morgon inlägg. Skulle lika gärna kunnat vara natt

Kategori: Fanny

Varför är ingen vaken nu? Jag har varit vaken sedan kl 3 i natt och ingen jävel är ju vaken! Nu är det typ ljust ute, solen började gå upp för mer än en timme sedan... Helt ointressant jag vet. Jag har legat och kollat på tv i snart 5 timmar, och innan jag vaknade hade jag sovit i typ 4.. Jag har alltså varit vaken längre än jag sovit, varför får kroppen damp när man är sjuk? Sover hela dagarna och sen vaken hela nätterna.. Vanligtvis kan jag max sova en timme på dagen sedan sova på natten, eller vara vaken hela natten och sedan sova hela dagen. Fast asså det där var ju exakt samma sak... Men jag menade 2 olika saker! Om ni undrar så har det faktiskt bara varit bra program på tv så jag tycker synd om er som sover nu! Nu ska jag fortsätta kolla på Boog & Elliot eller vad filmen på tv heter... Nej den var slut nu, kul! Vad fan ska jag göra nu då? Kanske sova en stund... Vi får se. Jag tror jag är hög på alvedon och hostmedicin..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: