ett gott nytt jul

Kategori: Fanny

Anonym om Det är -20 grader utanför mitt fönster nu, mysigt! Fast ne:
vart hittar du alla dessa "coola" bilder?
25 December, 05:45  

Svar: Jag hittar dom på en hemsida som heter weheartit. Dom har jättemycket grymma bilder! En sida jag verkligen rekomenderar för er som gillar bilder och vill ha insperation. :)

(Men snälla var inte anonyma. Det är jätteirriterande för mig som får kommentarer att inte veta vem det är som skriver :). Men det är super kul att få kommentarer så kommentera mer! )

Är hemma hos pappa nu och dricker latte. Britt-Inger fick en kaffemaskin av pappa i julklappa så det är as fett för mig som gillar latte! :D
Väntar på att vi ska käka, fast vi ska typ föra det klockan 7(-.-).  Vill öppna mina julklappar nu!
Latte-art-2_large
min latte... fast ne.. ska fan lära mig göra sånna där coola grejer på latten, okej kanske inte en man och skirva en text. Men ett hjärta iallafall :D
Tumblr_lb1j9txb4g1qcjuy6o1_500_large
typ något sånt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: