Det är -20 grader utanför mitt fönster nu, mysigt! Fast ne

Kategori: Fanny

Kom hem för typ 30 minuter sedan. Har varit och handlat med pappa och Britt-Inger, vi var på Coop forum i Bromma i typ 1 timme, hehe.

Idag har jag, Tecia, Frida, Beckao  och Josefin firat ''julafton'' hemma hos Josefin. Vi åt ostkaka, lussebullar och supergoda pepparkakschips. Sedan öppnade vi julklappar som vi hade köpt till varandra, men Josefin hade glömt min hemma hos hennes pappa så jag ska få den en annan dag :)
Det var iallafall jätte mysigt och trevligt så det gör jag gärna om.

Nu ska jag kolla på julkalendern och sedan vet jag inte vad jag ska göra. Men vi hörs!

Tumblr_ldtw6e1o3u1qcx28zo1_500_largeTumblr_ldox7hbxrk1qbhz5eo1_500_largeTumblr_ldoy9ukk8e1qcu7a8o1_500_largeTumblr_ldsa5sk9ts1qa3jido1_500_large
Jag skulle göra vad som helst för att det skulle vara över 20+ grader i Sverige nu, eller åka utomlands till ett varmt land. Det är -20 grader utanför mitt fönster nu, mysigt! Fast ne

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vart hittar du alla dessa "coola" bilder?

    2010-12-25 | 05:45:51

Kommentera inlägget här: