måste skriva av mig

Kategori: Fanny

Tror jag är i en svacka i livet just nu. Mår sjukt dåligt av att vara ensam, mår inte heller bra av att vara med folk. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.Allt är bra sjukt jobbigt. Skolan är stressig som fan, eller egentilgen inte men de blir bara att jag inte gör det jag ska i skolan och sen orkar man inte plugga hemma. I skolan är det roligare att sitta och snacka osv och efter skolan gör man annat.
Idag var jag och kollade på hockey, det gjorde mig glad. Kände mig faktiskt riktigt glad hela tiden vi var i hallen. Sedan träffade jag Quim, det gjorde mig också glad. Har saktnat honom, vi snackade bara, min lilla pojke o jag.
På onsdag har vi inspark, det ska faktiskt också bli roligt, tror jag behöver ta hand om mig själv. Jag knuffar bara allt åt sidan för att ta hand om det senare, det kommer inte funka i längden... Faan!
Ska göra något jag blir glad av någondag helt själv, kanske kolla på hockey, fotboll eller innebandy... vad som helst.. Ta en fika bara jag eller jag vet inte. Måste bara ha lite egen tid, men inte hemma. Då blir jag helt galen, min hjärna fuckar ur. Vill bara få ut alla känslor genom att skratta men det funkar inte.. Måste gråta också, men har inga tårar. Har massa tårar som vill komma ut men inte kan. Dom ligger i en klump där inne och väntar på att någon ska släppa ut dom. Men finns inget som kan släppa ut dom. Har blivit känslokall på senaste tiden.. Måste ta hand om mina aggritions problem också, dom har blivit brutala ibland asså... Kan få riks flipp ibland och inte orka med någon... Någon jävel snodde mina hörluurar idag också, hur moget är det på en skala? Inte allt, frågade också ifall någon hade snott dom men självklart säger alla nej. Om jag inte har dom ockhjs dom har legat på bänken i klassrummet hela dagen har väl någon förfan snott dom? Inte kan dom trolla heller, idioter.
Åhh orkar inte med allt.
 
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: