länge sen vi sågs men ändå känns det som det var igår

Kategori: Fanny

Vad längesen jag var inne här. Satt och läste mina senaste inlägg, och blev faktiskt lite ledsen. Varför mådde jag sådär för? Varför gjorde jag inget åt att jag var ledsen och arg? Varför hjälpte inte någon mig på vägen? Ingen aning.
Nu måsr jag mycket bättre iallafall. Idag var jag med Harry, Jalle, Carl, Mikis, Joel och Jesper. Vi spelade fotboll i Vasan, faktiskt rätt kul. Även om jag mest kollade på för att jag suger på att spela fotboll men dom är ändå sköna att hänga med för jag kan vara mig själv när jag är med dom.
 
Saknar även mina små änglar som är ute på vift. Den ena är i London men kommer hem imorgon och den andra är hemma i Dalarna och kommer förhoppsningsvis hem efter midsommar nångång. gud vad jag ska pussa på min stora 18 åring när hon kommer hem, åhh saknar henne massor.
 
För övrigt så är jag ensam hemma, min broder är ute på krogen så sitter ensam i vardagsrummet och läser bloggar och lyssnar på musik. Tror fan jag ska börja blogga lite oftare, bara för att komma ihåg saker. Det är kul att gå in och kolla ibland vad som hände för några månader sedan. Dagarna går så jävla fort och man glömmer bort massa saker. 
Har för övrigt blivit blond, en ganska misslyckad historia från början men nu ser det bra ut. Eller bra och bra, kanske passar bättre som brunette men ville  ha lite omväxling. 
 
Ska kolla på film nu, Seven Pounds, googlade sorglig film och gick in på flashback och den var rekommenderad. Hahaha vem utsätter sig själv för sorg egentligen? Pajas jag är.
 
Aja, natti!
 
Idag påväg till vasan
Häromdagen när jag var hos frisören och blekte lite till
Finaste Emma och jag för någon vecka sedan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: