fantastisk dag

Kategori: Fanny

Fastän dagen varit lite jobbig och iskall har den varit jävla nice!
Började med julmarknad halv 10 i Spånga = va tvungen att gå upp tdigt. Sen hem och fixa sig för att åka på konsert. Och den var så jävla grym, så jävla grym Daniel Adams-Ray är!
När konserten var slut fick vi skjuts till Spånga av Violas mamma, super gulligt!
Så då drog jag hem till Tecia och vi var där i några timmar. Sen vid halv 11 åkte vi till Spånga IP där spelade hon match, med sitt lag, mot BP4. Tyvärr så förlorade dom, och åkte ut så dom fick inte spela några fler matcher. Tråkigt för dom!
Och sen åkte jag hem, och nu sitter jag i min säng och har ätit pizza :)


Me and Tac before!

Hahaha ni skulle varit med på bussen när jag åkte hem. Det satt två killar som hade världens roligaste garv, eller den ena av dom. Och när jag kulle gå av kunde jag inte hålla minen så jag log/skrattade och då började han as garva. Jag höll på att få ett skrattanfall men jag hade tur som inte fick det. HAHAH :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: