plugg,simmning och Beck..

Kategori: Fanny

Fixade en ny header lite snabbt nu innan jag åker till Thailand :) vad tycker ni? jag tycker inte den blev särskillt bra alla bilder blev suddiga men men...

Idag va skolan som vanligt, fast vi hade iofs simmnin första lektionen. Simmningen var ganska så rolig, först simmade vi bröst och ryggsim sen skulle vi simma så långt vi kunde utan att andas(jag kom typ längst) sen körde vi vattenpolo. Fattade typ ingentin av den där såkallade sporten. Men vi vann ändå :)

Har pluggat lite till SO provet imorgon. Tror det kommer gå ganska bra faktist, eller jag hoppas att det kommer gå bra iaf. Nu ska jag kolla på Beck tror jag..sen sova.


ni får en överdrivet snygg bild på mig och Tecia(man måste bjuda på sig själv)


Ha det bra alla söta :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: