ta vara på dagarna!

Kategori: Fanny

hej, hola, hi vafan nu kom jag inte på fler sätt att säga hej :D

iaf, sitter här i  sängen och lyssnar på musik. I skolan idag hade vi 2 lektioner sen kollade vi på film. Ace Ventura eller vad den hette, skit tråkigt..Jag och Frida delade på en pizza och godis ;) Sen hade vi SO, vi va i datasalen, gjorde inte så mycket...
Efter skolan åkte jag till Vällingby och köpte klänningen som jag ska ha på avslutningen, ni kommer inte få se den innan :D Och sen åkte jag hem till min pappa för att hämta min skåp nyckel som låg där -.- Sen åkte jag tillbaka hem till Vällingby. Och nu är jag hemma. Intressant dag. Eller inte..


avslutnings klänningen :)

klänningen som jag snackade om igår, fast jag tror jag ska lämna tillbaka den
puss på rumpan<33

Kommentarer

  • ewe säger:

    vfr ska du lämna tillbaka den ? :D den va ju skitfin :) <33

    2010-05-31 | 20:46:02

Kommentera inlägget här: