flera miljarder

Kategori: Fanny


förlåt för att jag hade tråkigt när jag väntade på Becka och Tecia, hihi :)

Har chattat lite med Olivia, ni förstår nog inte vilken fantastisk människa hon är. Jag älskar henne, och jag menar det verkligen. Vi ska träffas på Lördag, mysigt! Åh vad jag längtar. Känns som evigheter sen sist jag såg henne, mn det var bara två veckor.

Men nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Ska läsa lite i min Winnie the Pooh bok snart. Har bara fem sidor sen är jag klar med läxan, skönt! Idag ska jag sova lite tidigare än igår, somnade vid två igår, vilket gjorde att jag var jättetrött i slutet av skoldagen idag. Men först ska jag lyssna på lite biologi (inspelat).

Kommentarer

  • josefiin<3 säger:

    snyyyygg flicka!!

    2010-11-18 | 08:29:03

Kommentera inlägget här: