-jag fick glidmedel i hårsprays form....

Kategori: Fanny

Haha oj Tac, fixade det nu.. Men Venela var ju fan ballt! :O

Idag var iallafall sista dagen på praoen, trist tycket jag! Hade gärnat praoat där mycket längre. Trivdes jättebra där med Josefin, alla var jätte snälla. Eller oftast iallafall haha, Josefin vet vad jag menar :)
Blev med bjudna på middag på måndag av våran handledare Charlie för han tyckte vi hade gjort ett så grymt jobb så det är ju as nice.  Ska äta på en av hans typ 20 resturanger, haha. Så fick vi ett choklad påskägg av honom också.

Ska snart gå upp till Vällingby och möta Maria och Molly. Vi ska typ äta lite och åka tåg tror jag haha. Får se hur det blir.
Och idag började ju lovet, skönt värre! Och fotbolls jävlarna drar till Spanien på Onsdag, hej jag är avundsjuk! Hahah, men jag sa till Ibiza i sommar så jag hoppas bara att dom får jättebra väder och super roligt där nere! 



Haahha jag dör! hur ser jag ut... 


Ägget, bild från Josefin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: