fin mössa!

Kategori: Fanny

Har skrivit klart min jävla deckare och skickat in den nu. Så jävla skönt!

Efter att vi hade varit på Ungdomsmottagningen gick jag och Frida i Kista i typ 2 eller kanske 3 timmar. Vi fikade och jag köpte ett par byxor, ett par solglajjor och en ring. Och Frida köpte 2 tröjor. 
Sedan drog vi till Odenplan hem till Josefin. Där käkade vi, jättegod pasta med pesto.
Senare skulle vi ju på bio. Och vi hade fetaste besluts ångesten om vilken film vi skulle se. Eller först hade vi besluts ångest för vi visste inte om vi ville bowla, kolla på bio eller gå på cybertown. Men tillslut betlöt vi oss för bio. Vi kollade på Due Date, den var riktigt rolig faktiskt. Vi hade tänkt se Berlesqe eller vad den heter med det fanns inga plaster..
Efter bion åkte vi till Rådmansgatan där Olivia bor och stod och snackade med henne i typ en halvtmme. Sen var vi tvugna att dra hem. Och nu har jag varit hemma i typ 2 timmar, eller lite mer.
Och nu ska jag gå ner och borsta tänderna.
Godnatt!

Fin mössa på Monki!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men omg första bilden?

    2011-02-05 | 12:29:18
  • Anonym säger:

    Haha andra bilden xD Skrattar så jäävla mkt!! :D

    2011-02-05 | 22:58:04

Kommentera inlägget här: