More and more

Kategori: Fanny

Idag har jag varit i stan med Frida oc Tecia. Eller först var jag och Frida på Erikshjälpen och kollade lite. Sedan mötte vi upp Tecia och åkte in till stan.
I stan bytte jag en bh till rätt storlek och skulle lämna tillbaka solglasögonen jag köpte, för jag ångrade mig lite att jag köpte dom. Men eftersom jag inte hade prislappen kvar, tog av den igår hemma hos Josefin. Ni tror säkert att jag är dum och tror att jag kan lämna tillbaka dom utan prislapp, men det går faktiskt oftast. Men hon på bikbok sa att dom hade en ''regel'' att man inte kunde lämna tillbaka accesoarer. Men men.. Mamma sa att hon skulle prova i veckan om det gick, eftersom expediter oftast är trevligre mot vuxna.
Sedan åkte vi iallafall hem. Jag åkte hem och käkade med mamma, Ida och Hampus.

Och snart kommer Tecia hit. Eller hon borde vara här snart faktiskt :)

Men åh, snygg tjej.. Eller inte. Ska gå och byta om nu och fixa till mig lite nu. Inte se ut som skräp när Tecia kommer!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vem är Ida?

    2011-02-05 | 22:54:59

Kommentera inlägget här: