världen är liten ibland...

Kategori: Fanny

Ni tänker säkert, WTF menade du med tidigare inlägg.... Men Tecia försökte bara säga att vi var med varandra och när vi kom hit efter skolan gick vi ut och åkte pulka i typ en timme, fett kul!
Sedan gick vi tillbaka hit och käkade och satt vid datorn.

Börjar tjugo i tio imorgon, så jag har fet sovmorgon. Vilken är jätteskönt, för då kan jag gå upp typ halv 9 och ta det lugnt här hemmao och sedan gå till bussen i lugn och ro.

Och vet ni vad glad jag är. På Tisdag ska jag ''provträna'' i HSK innebandy. För jag gillade inte att spela i Råsunda, för vi tränade bara en gång i veckan och jag kände inte att jag blev bättre och sådär. Så om jag börjar i Hässelby kommer jag träna tre gånger i veckan, wiie! :)



Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: