gjorde 40 tal i matteboken

Kategori: Fanny

Min bloggning är precis som min statistik, rätt oregelbunden.... Nej men ni är aktikst riktigt duktiga på att kika in här ser jag.
Jag ska bli bättre på att blogga, men det är så sjukt mycket just nu. Skolan framförallt, var ju sjuk hela förra veckan så kom efter ganska mycket, gjorde 40 tal i matteboken idag. Sjukt stolt! Men kan inte träna eftersom jag inte är 100% frisk så det suger.... Förövrigt är jag fortfarande sjuk, så det är också kanska hästballigt.. Nu ska jag kolla på One Tree Hill och dricka honungsvatten. Adios!
Var på sminkkurs i lördags, så här blev resultatet :)
Blev super nöjd, och sakerna jag fick med mig/ köpte efter var, lösögonfransar, rouge, franslim och ett läppstift :)

Kommentarer

  • Tecia säger:

    HAHAH beecka i bakgrunden <333

    2011-09-13 | 11:44:35

Kommentera inlägget här: