yeeaah buddy

Kategori: Fanny

1. Har du ett par rosa string? Yes
2. Vem var den senaste du pussade? fehim eller esra på kinden, på munnen var det Emma
3. Hur många killars telefonummer har du inlagt i din mobil? Brb räkna.. eller inte?
4. Vad ska du göra imorgon? Skolan, slutar typ 11 så kanske drar till stan eller hitta på något annat skoj. Även plugga på kvällen.

 

 

5. Vad gjorde du inatt? Pluggade och sov
6. Och i förrgår natt? Minns ej, tror jag sov haha
7. Vad gör du innan du ska sova? kollar insta, facebook, bloggar osv. Tar bort sminket och borstar tänderna.
8. Kan du prata med dina föräldrar om allt? Om jag vill kan jag.
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Oj ingen aning.. haha troligtvis hade jag väl de
10. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Det känns kanske lite skumt att svara på den frågan eftersom jag bara är 15..
11. Choklad eller glass? Chokladglass hahah
12. String eller hipsters? string
13. klackskor eller sneakers? klackar!
14. Kjol/klänning eller jeans? Jeans

Tio fakta
1. Hemstad - stockholm
2. Håfärg? - blond/ljusbrunt

 

3. Längd - 164
4. Frisyr - Utsläppt
5. Ögonfärg - blå/går/gröna
6. Skostorlek - 39
7. Humör - Oftast flippat haha
9. Civilstatus - Singel
10. Vänster eller högerhänt - Högerhänt

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja
2. Tror du på kärlek? - Antar de haha
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - nä de tror jag inte..
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jag lever fortfarande... haha rolig tjej!
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - tror inte de...
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? -
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej det är jag väl inte
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Inte den blekaste
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - lite

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - båda haha, men han behöver inte vara rik vill ha mina egna pengar!
2. cider eller öl? cidereller kanske öl.. hmm spelar ingen roll
3. Dag eller natt? - Alltid varit nattmänniska
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - Cola
7. Fest eller romantisk hemmakväll ? - fiesta
8. Färgfoto eller svartvita? - Beror på
9. Telefonkontakt eller face to face? - Beror på vad det handlar om
10. Bilddagboken eller myspace? - Har aldrig haft något av de

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivigt upptäckt när du smitit ut? - nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - njaa, när jag nästan slet av mitt korsband eller minisken eller vad det nu var
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Haha jaa
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - haha jaa
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja
Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - aa
2. Är du glad? - Jodå
3. Är du fundersam? - Nej
4. Är du uttråkad? - nja
5. Är du tysk? - Nope
6. Är du dansk? - Nej! Bara min mammas andra familj
7. Är du italienare? - Nej
8. Är du fransk? - Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nepp
10. Har du låtsaspappa eller mamma? - Ja, båda

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 22.48
2. Namn? - Fanny Öhrn
3. Vart bor du? - Vällingby och Bromsten
4. Hur många barn vill du ha? - Inga just nu
5. Vill du gifta dig? - Vet ej
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Olika
7. Har du ätit sushi? - Ja
8. Favoritglass? - Chocolate fusge brownie
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Typ 1
10. Humör? - Inget speciellt

Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - ne
2. Har du en hund? - Ne
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon, men ninte Kajsa för hon puttar alltid ut mig haha!
4. Tror du på spöken? - Ja

Skulle du
1. Skulle du vilja vara längre? - Ibland.. Fat gillar att vara kort :)
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Haha lätt haha
Kan
1. Kan du röra på öronen? - ja
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Kan dom väl
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - ja när jag sover
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja?

Ett sablans tråkigt test jag hittade på Evelinas blogg, men vad gör man inte för att inte vara uttråkad haha.
Tänkte gå och lägga mig nu, börjar halv 10 imorgon och slutar typ 11, soooft!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: